Νέο μπάχαλο στον προαστιακό και νέα ταλαιπωρία για του πολίτες.
Σύμφωνα με καταγγελία αναγνώστη μας:
«Ο προαστιακός που πάει για Κιάτο από σταθμό Λαρίσης των 6:35 έχει σταματήσει λόγο χαμηλής τάσης στον σταθμό του Ασπρόπυργου και ο οδηγός μας έβγαλε έξω στην βροχή. Βέβαια αρκετοί μπήκαν μέσα ξανά γιατί η βροχή έχει δυναμώσει».
Δυσλειτουργίες και βλάβες, μπορεί να συμβούν ακόμη και εάν η Συντήρησις και η πρόληψις είναι επαρκής, από “αστάθμητους παράγοντες”. Όταν όμως είναι εξόχως συχνά τα προβλήματα, όπως π.χ. σε συγκεκριμμένα μοντέλα αεροπλάνων τα 3 τελευταία χρόνια, υπάρχει έλλειψις εξειδικευμένου και υπευθύνου προσωπικού άλλοτε λόγω μεγάλης επιταχύνσεως της αναπτύξεως η του μεταφορικού Έργου, μαζικών συνταξιοδοτήσεων είτε λόγω προσλήψεων προσωπικού κατωτέρων ικανοτήτων. Σε Οργανισμούς και Εταιρείες όπου το Κράτος έχει δυνατότητα παρεμβάσεως έπρεπε να εξασφαλίζεται προγραμματισμός με αποτελεσματική αντιμετώπιση των φαινομένων. Αντιθέτως παρατηρείται το αντίστροφο σε βαθμό υψηλής επικινδυνότητος όπως πρόσληψις, Προαγωγές, αναβαθμίσεις “κομματικών φίλων” σε κρίσιμες θέσεις με εσφαλμένα Κομματικά και όχι αξιακά κριτήρια πραγματικών προσόντων και ικανοτήτων, ενώ μπορεί να απομακρύνονται οι πράγματι κατάλληλοι