Θεσ/νικη: «Ειδική Ομάδα» για τα σαραβαλάκια στους δρόμους – Στόχος να “σηκωθούν” 700 εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα

Κοινοποίηση:
Καταγραφή

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του δήμου, τα τελευταία 14 χρόνια (από το 2011 έως το 2024) συνολικά στη Θεσσαλονίκη απομακρύνθηκαν από δρόμους κι αλάνες 2.879 οχήματα και 323 δίκυκλα

Να σπάσει τα «κοντέρ» στην απομάκρυνση των παλιών αυτοκινήτων και δικύκλων, που είναι εδώ και καιρό εγκαταλελειμμένα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης και καταλαμβάνουν πολύτιμες θέσεις στάθμευσης, εμποδίζουν την ελεύθερη πρόσβαση των πεζών στα πεζοδρόμια και αποτελούν παράλληλα εστίες μόλυνσης, επιθυμεί η διοίκηση του κεντρικού δήμου.

Για το λόγο αυτό έχει συσταθεί στην αντιδημαρχία Καθαριότητας και Ανακύκλωσης «Ειδική Ομάδα», η οποία αναζητά τα σαραβαλάκια σε κάθε γειτονιά της πόλης. Στόχος είναι μέσα στο 2025 οι υπηρεσίες να «σηκώσουν» από τους δρόμους τουλάχιστον 700 οχήματα, σημειώνοντας «ρεκόρ» δεκαπενταετίας, ενώ ήδη από τις αρχές του χρόνου έως και σήμερα έχουν απομακρυνθεί 76 αυτοκίνητα και 100 δίκυκλα.

«Αναγνωρίσαμε πως τα εγκαταλελειμμένα οχήματα είναι μια χρόνια παθογένεια και για το λόγο αυτό έχουμε συστήσει μια ειδική ομάδα που θα ασχολείται με το πρόβλημα, τοποθετώντας νέα, χρωματιστά αυτοκόλλητα. Σκοπός μας είναι να μειώσουμε στο ελάχιστο τους χρόνους που απαιτούνται για να απομακρυνθούν από τους δρόμους», δήλωσε στο ΑΠΕ– ΜΠΕ ο αρμόδιος αντιδήμαρχος του δήμου Θεσσαλονίκης, Γιώργος Δημαρέλος.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του δήμου, τα τελευταία 14 χρόνια (από το 2011 έως το 2024) συνολικά στη Θεσσαλονίκη απομακρύνθηκαν από δρόμους κι αλάνες 2.879 οχήματα και 323 δίκυκλα. Σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα, το 2011 συγκεντρώθηκαν τα περισσότερα, συνολικά 573 εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, ενώ αμέσως μετά ακολουθούν τα έτη 2012 και 2013 με 329 και 256 απομακρύνσεις παλιών οχημάτων. Αντίθετα, τα λιγότερα αυτοκίνητα «σηκώθηκαν» τις χρονιές 2022 (98 τον αριθμό) και το 2018 (100 αυτοκίνητα).

«Η προσπάθεια αυτή θα συνεχιστεί για πάντα. Σκοπός μας είναι να υπάρχει μια αποδοτική και αποτελεσματική ομάδα που θα παρακολουθεί τα εγκαταλελειμμένα οχήματα εντός των χρονικών διαστημάτων που απαιτούνται από τη νομοθεσία για την απομάκρυνσή τους», συμπληρώνει ο κ.Δημαρέλος.

Ο «πονοκέφαλος» σε όλη αυτή την επιχείρηση είναι ο στόλος των αυτοκινήτων που ολοένα και γερνάει στην Ελλάδα και για το λόγο αυτό πληθαίνει ο αριθμός των εγκαταλελειμμένων. Αρκετοί ιδιοκτήτες τα βγάζουν εύκολα σε ακινησία και παρά το γεγονός ότι είναι υποχρεωμένοι μέσω υπεύθυνης δήλωσης να τα φυλάξουν σε κλειστό χώρο, τα αφήνουν παρκαρισμένα στους δρόμους, στερώντας από τους υπόλοιπους οδηγούς αρκετές θέσεις στάθμευσης.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

  1. Την ιδια μαφιόζικη τακτική ετοιμάζονται προφανώς πιεζόμενοι απο την Εοκ για απόσυρση αφου πρωτα κλέψουν τις περιουσίες του κόσμου απο αυτα τα παλια αυτοκινητάκια περιμένουμε οι καημένοι φτωχοί πολίτες μπα και πάρουν κατι καλύτερο σε μεταχειρισμένα και βγαίνουν οι γκακστερς και τα κλέβουν…. εμενα τρια μου κλέψανε πριν χρονια και η ειρωνεία ειναι οτι Υπάρχουν στο ιστορικό της Ααδε και λογω αυτού δεν μπορω να πάρω επιδομα θέρμανσης λόγω λέει άκουσον άκουσον 《συνιδιοκτησίας αυτοκινήτων 》 μιλάμε ο Αλ Καπόνε είναι αγγελούδι μπροστα τους

  2. Το κακο ειναι οτι συκωνουν και αυτοκινητα που χρησιμοποιουνται αλλο αμα παρκαρουν στιν ειδια θεση….Βεβαια γι αυτους ειναι ψηλα γραμματα και αντε μετα να σου τυχει αυτο και να πας να το παρεις πισω τη χρημα θες……απο παντου κοιταναι να τα αρπαζουν οχηματα σαραβαλα η μη εμπορικα κοινα ειδικα …. δημοτικοι υπαλληλοι καθαριοτητας εχουν κονε με μαντραδες και τα πουλαναι για ανταλλακτηκα…τα ειδια και με τα μηχανακια

Γράψτε απάντηση στο Νικόλαος Ζ. Ακύρωση απάντησης